Nog een week, dan begint het avontuur! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Carola Os - WaarBenJij.nu Nog een week, dan begint het avontuur! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Carola Os - WaarBenJij.nu

Nog een week, dan begint het avontuur!

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Carola

20 April 2014 | Nederland, Nederland

Best een gek idee, maar over precies een week zit ik in het vliegtuig naar Point-Noir (Congo Brazaville). Bemoedigd door de gemeente, familie en vrienden, ben ik er helemaal klaar voor. De meeste dozen zijn inmiddels ingepakt en Dinsdag is het dan tijd om alles mee te brengen naar mijn ouders en dag te zeggen tegen Enschede...
Raar idee, maar ik ben er helemaal klaar voor! :)

  • 22 April 2014 - 15:35

    Marin:

    Ik wens je heel veel plezier! ik lig nu op je bank;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carola

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 11336

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 26 Juli 2014

Mercy Ships Congo

Landen bezocht: